Tuesday, October 28, 2014

...............

मेरो पछिपछि चल्ने हुरीले, मेरा हरेक पाईलाहरुको डोप क्रमशः मेटाइदिन्छ । मेरो अघि अघि चर्किने घामको रापले, मेरा प्रत्येक पसिनाहरुको चिसो क्रमश सुकाइदिन्छ । 

आफु हिँडिरहेको बाटो कहाँसम्म पुग्ने हो भन्ने पनि थाहा छैन । छेउछाउको अरु बाटोबाट हिडौँ भने, त्यो कहाँ पुगेर टुगिंने हो भन्ने पनि थाहा छैन । कस्तो फसाद । कस्तो वाहियात जीन्दगी । 

खैर, जे सुकै भनौँ, आखिर हिँड्नु त पर्छ नै फेरी । त्यसैले त हिँडिरहेछु म । नत्र, मेरो हिँडाईहरुको अर्थ नै के पो छ र । मैले फेरी अर्को नयाँ पाईला उचाल्नुको औचित्य नै के पो छ र । 'जीन्दगी यात्रा हो' भन्ने त सानैदेखी पढेको हो, सुनेको हो । तर खै, कस्तो हो यो यात्रा ? अझै बुझ्न सकिएन । हेरौँ कहिले बुझिन्छ ।
Categories:

1 comment :

  1. म श्री एडम्स केविन, Aiico बीमा ऋण ऋण कम्पनी को एक प्रतिनिधि हुँ तपाईं व्यापार को लागि व्यक्तिगत ऋण चाहिन्छ? हामी तपाईं रुचि हो भने तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण दस्तावेज संग अगाडी बढन adams.credi@gmail.com यस इमेल मा हामीलाई सम्पर्क, 3% ब्याज दर मा ऋण दिन

    ReplyDelete

    Bahakine Man

    Mahabir Biswakarma

    Followers

    Recent Comments

    Recent Comments Widget