Tuesday, November 18, 2014

बहकिने मन 130 (२०७१ मंसिर ०१) साहित्यकार सुविन भट्टराई सँगको अन्तवार्ता विशेष : Download

बहकिने मन BAHAKINE MAN 
DATE : (2071-08-01/17-11-2014) 
Time : 9.15pm Every Monday         
Host :  Mahabir Biswakarma         
Phone-977-02-550982 / 5551161 
Facebook : Bahakine Man
FM: CIN Network 



नमस्कार,

'साया' उपन्यास केन्द्रित कुराकानी, लेखक सुविन भट्टराईसँग...

 EPISODE 130 

Listen and Download (Right and Save as)
                                  Download : Click Here to Download
Categories:

4 comments :

  1. आवेदक ध्यान।

    2015-2016 ऋण लगानी प्रस्ताव 3% दर मात्र। म श्री एडम्स केभिन AKLM बीमा कम्पनी, को एक प्रतिनिधि हुँ इमेल: (adams.credi@gmail.com)

    * व्यक्तिगत ऋण।
    * व्यापार ऋण।
    * निवेश ऋण।
    * घर ऋण।
    * विद्यार्थी ऋण।
    यहाँ तपाईं तत्काल श्री एडम्स केभिन ऋण लगानी देखि ऋण को लागि एक मौका छ। सम्पर्क इमेल: (adams.credi@gmail.com) को लागि
    जरुरी ऋण जानकारी आवेदन 2015.Email बाहिर छ: adams.credi@gmail.com
    बताएँ: +187499384874

    ReplyDelete
  2. तपाईं एक ऋण चाहिन्छ ???

    मेरो नाम श्री विलियम्स छ।
     म जो बाहिर ऋण संसारको betterment तिर मेरो कोटा योगदान को एक तरिका रूपमा खाँचो निजी र कर्पोरेट व्यक्तिहरूलाई दिन एक प्रमाणित ऋणदाता हुँ।
    तपाईं यति धेरै बैंक, व्यक्तिहरूलाई र तथाकथित मुद्रा उधारदाताओं अनलाइन द्वारा तल गरियो?
    यो तपाईंको मौका छ !!! यसलाई समातेर !!
    तपाईं आफ्नो व्यवसाय स्थापना गर्न वित्त चाहिन्छ?
    तपाईंको लामो पहिले सपना ??
    स्नातक अध्ययनको लागि आफ्नो चाहते ऋण?
    तपाईं को विस्तार को लागि वित्त चाहिन्छ आफ्नो
    व्यापार? व्यक्तिगत ऋण? तपाईंले यो पढेर गर्न भाग्यशाली हो।
    मेरो ऋण को ब्याज दर धेरै किफायती छ र दुई दिनमा प्रशोधन गर्न सकिएन।
     म आफ्नो सबै वित्तीय बनाउन धेरै इच्छुक छु
    बस खोज अन्त्य र आज एक ऋण को लागि लागू गर्न पर्याप्त बोल्ड हुन, विगतका कुरा समस्याहरूको।
    मेरो इमेल:
    (Lucrativeloanfirm@gmail.com)।

    तिमी मलाई सम्पर्क रूपमा एक सुन्दर मुस्कान तपाईंलाई पर्खिरहेको छ।
                                                                                  श्री विलियम्स
                                                                                     CEO।

    ReplyDelete
  3. नमस्कार, म Dorcas Alvaro हुँ, म वर्तमानमा मागागा स्पेनमा बस्छु। यस समयमा म चार छोराछोरीसित विधवा हुँ र म मई 2018 मा वित्तीय स्थितिमा फंसिएको थिएँ र मेरो बिल फिर्ता गर्न र मेरो बिल तिर्न आवश्यक छ। मैले निजी र कर्पोरेट दुवै धेरै ऋण कम्पनीहरु देखि ऋण खोजे कोसिस गरे, तर सफलतापूर्वक कभी नहीं, र धेरै बैंकहरु लाई मेरो क्रेडिट मा गिरावट आई। तर परमेश्वरले यो चाहानु भएको छ, म एक मानिस को भगवान, एक निजी ऋणदाता कि मलाई मलाई 80,000 EUR को ऋण दिईयो को परिचय दिइएको थियो र आज म एक व्यवसाय को मालिक हो र मेरो बच्चाहरु यस समयमा ठीक छ, यदि तपाईं संग कुनै संपर्क एक असुरक्षित ऋण, कुनै क्रेडिट चेक, केवल 2% ब्याज दर र बेहतर भुक्तान योजना र अनुसूची संग कुनै हस्ताक्षरकर्ता को संदर्भ मा, श्री सिमोन फिन (simonfinnloan.inc@gmail.com) संग संपर्क गर्नुहोस। त्यो थाहा छैन कि म यो गर्दैछु, तर म अहिले धेरै खुसी छु र मैले निर्णय गरे कि मान्छे उनको बारेमा धेरै जान्न चाहन्छु र म पनि परमेश्वरलाई उहाँको आशीर्वाद दिन चाहन्छु। तपाईले उनीहरूलाई आफ्नो इमेल मार्फत सम्पर्क गर्न सक्नुहुनेछ: SIMONFINNLOAN.INC@GMAIL.COM

    ReplyDelete



  4. Hi everyone. I saw comments from people who already got their loan from challot and then I decided to apply under their recommendations and just few hours ago I confirmed in my own personal bank account a total amount of $30,000 which I requested for. This is really a great news and I am advising everyone who needs real loan to apply through their email (challotloan@gmail.com) I am happy now that i have gotten the loan I requested

    ReplyDelete

    Bahakine Man

    Mahabir Biswakarma

    Followers

    Recent Comments

    Recent Comments Widget